Poštová banka v roku 2017 plánuje zmeniť svoj imidž a priniesť na trh nové produkty, najmä úvery na bývanie, ktoré doposiaľ neposkytovala. Podľa Andreja Zaťka, generálneho riaditeľa Poštovej banky, sa banka musí prispôsobiť meniacemu sa trhu a požiadavkám klientov. Do roku 2020 chce zdvojnásobiť počet aktívnych klientov.
Zmena vizuálu
Poštová banka plánuje zmodernizovať svoj vizuál. Prvým krokom bola zmena loga, ktorého symbolom je oranžový kruh. Podľa Poštovej banky má byť obrazom jednoduchosti, ktorá je jednou z jej kľúčových hodnôt. Banka je symbolicky stredobodom kruhu, v ktorom má rovnako blízko ku každému klientovi. Vizuálnou zmenou má prejsť aj súčasných takmer 1 600 kontaktných miest, akvizičné pracoviská na poštách a bankomaty.
Rozšírenie pobočiek
Poštová banka má úspech najmä v slabších regiónoch a po novom sa plánuje s pobočkovou sieťou rozšíriť aj do stredne veľkých miest. Podľa odhadu by počas najbližších desiatich rokov malo na celom Slovensku pribudnúť 60 až 65 nových pobočiek.
Zjednodušenie ponuky
V súčasnosti banka ponúka svoje produkty aj na pobočkách Slovenskej pošty. Zložitejšie produkty by však po novom mali byť poskytované priamo na bankových pobočkách. Poštová banka však plánuje so Slovenskou poštou naďalej spolupracovať, zmluvu majú uzavretú na najbližších desať rokov. Z pobočiek Slovenskej pošty vymizne len ponuka niektorých bankových produktov.
Nová cieľová skupina
Klientmi Poštovej banky boli najmä starší ľudia a dôchodcovia. Po novom sa však banka plánuje preorientovať aj na ďalšie cieľové skupiny, a to strednú generáciu, rodiny s deťmi a mladších ľudí. Ešte v tomto roku chce začať poskytovať hypotekárne úvery. Úrokové sadzby by mali byť nízke, keďže banka sa chce prispôsobiť aktuálnej situácii na trhu. Ďalšími novinkami v bankovom portfóliu majú byť kreditné karty a úvery pre podnikateľov. Vo februári predstaví aj mobilnú aplikáciu, ktorá je pre mnohých mladších klientov neoddeliteľnou súčasťou kontaktu s bankou.